larisa13 bununla ilgili bi video izlemiştim kullandığınız ayakkabı hafif mi acaba? Çok ağır ve sert olmamalıymış. Daha henüz yeni yeni yürüyolar ve denge ve ağırlık konusunda hassaslar. Bence normaldir. Benimki de parmak ucunda yürüyor hafif de sizinki gibi bacakları doktor normal dedi. Düzeliyor dedi yinede götürün bi doktora ferahlamanız için