mervekzly
Adana da Maraş depremini yaşamış biri olarak çok haklısınız .
Ama zamanla insan alışıyor maalesef .
Aslında depremden değil de binalarımızın güvenirliliği ürkütüyor .
Rabbim yaşatmasın inşallah .
Bende 2 kız büyük bir de 4,5 aylık bebiş var .
3 ü birden nasıl çıkarım nasıl yaparım korkusu var . Ama tevekkül Allah demekten başka da çare yok maalesef