ahsenkbr Merhabalar normAl doğum yaptım. 3. Günümüz emiyor ama az emiyor sütüm de çok az bugün kontrole gittik hızlı kilo düşmesi olmuş. Sodyum yüksekliği varmış. Mamaya başlayın dediler. Böyle bir problemle karşılaşan var mı? Ne yaptınız ne önerirsiniz
dunnobeck ahsenkbr merhaba, aynı sorunu şu anda biz yaşıyoruz. Sizin için süreç ne oldu acaba değeri düzeldi mi?
ahsenkbr dunnobeck merhabalar evet toparladık hemen. Kilo almaya başladı çok şükür. Mama ve kendimi sağıyorum. Bazen emiyor bazen emmiyor çünkü