Seryy_ benim travmamdir balon. Çocukken arkadasımla daha yeni sisirmeye başlarken arkadaşımın patladı ve patlayan parça gözüne kaçtı. Kaç yasımıza geldik gözü hala kizariktir, yorulunca hemen sulanır gözü. Sürekli gözyaşı damlası kullanıyo ufaklıktan beridir. Kızıma almıyorum, birisi hediye ederse el altından çöpe atiyorum