Merhabalar. İzmirde yasiyorum ve bana yardimci olacak kimse yok. Su an annemlerin yaninda ankaradayim. Bebegim 43 gunluk muhtemelen izmire donene kadar 2 aylik oluruz. Sizce ev tipi ana kucagi mi almaliyim yoksa piyanolu oyun halilarindan mi? Oyalanmasi icin. Yanimda kimse olmicagi icin bebekle ev isi Yemek vs sknti olabilir diye dusunuyorum. En azindan onu birakip islerimi halledebilirim. Ne dersiniz ne onerirsiniz ?