nurey 2 çocuk çok zor hazır değilseniz asla düşünmeyin. Plansız hamilelikti benim ki. Büyük kızım 3.5 yaşında çok uysal bir kız küçüğüm 7 aylık tam bir canavar 😀 bugün onlar ağladı ben ağladım. Hergün depresyona giriyorum mecbur kalıp geri çıkıyorum. Üstelik destekli büyütüyorum annem, kayınvalidem, görümcem. Herkes sana kalsa sen doğurmazdın Allahtan olmuş diyor. Bu sene tayinciyiz birde tayin çıkarsa sana bay bay dedim eşime o derece kötüyüz çocuklarla ☺️