Arkadaşlar dubleks evde oturup bebeğini huzurlu bir şekilde uyutan var mı aklım sürekli bebekte kaldığı için beşiğinde uyutamıyorum sanki terletmiş gibi hissediyorum beşik odamı üst katta günüm çoğu zamanı alt katta geçiyor beşiğine alışmayı seviyor ama ben inatla yanımda uyutuyorum alt katada portatif beşik aldım çocuk kendi beşiğine alıştığı için onda yatmıyor koltukta telef oluyor sizler nasıl alıştınız dubleks evde oturup benimle aynı duyguları yaşayan varmı