aleynaozalpp14 Kızlar 9 gün önce normal doğum yaptım 4-5 dikişim var doktor eriyen dikişlerden yapmış kendi düşecek galiba neyse dünden beri o kadar kaşınıyor ki felaket kaşıyasım geliyor yok dikişim var eleyemiyorum zaten afedersiniz popomun orası pişmiş gibi ama baktım ordan dikmişler galiba ondan kaşınıyor yada pişik gibi hissediyorum ped çok rahatsız ediyor depent de dikişlerime yapışmıştı onu da kullanmıyorum pişmiş gibiyim nasıl en hızlı şekilde iyileştirebilirim dikişlerimi neler yapayım sizce bide çişimi yaparken göğüslerim sızlıyor nedense onuda anlamadım
tubacihangir aleynaozalpp14 benim de 2 3 gün çok kaşındı ama iyileşme belirtisiymiş, ben mantar vs mi oldu diye bi emdişeliydim değilmiş. Wc de batikonlu su ile taharet alıyorum duştan sonra kurutma makinası tutuyorum soğuk. Kuru ve temiz kaldığı sürece bişey olmuyor
fethh Bana doktorum şu şekilde önermişti Hiç bir şey sürmedim, sürekli kuru tuttum yıkadıktan sonra, ebebekte pamuklar var yarım saatte bir değiştirdim bu şekilde 2 haftada iyileşti tamamen
lyla65 Temiz ve kuru tutmak çok önemli. Ben sarı kantaron yağı sürmüştüm çabuk iyileştirmişti. Kaşıntı aslında iyidir iyileşmeye başlamış.
kardelenng Her tuvalete çıktığım da klozetin taheretinden değilde banyoya girip ılık suyla hep yıkadım ve ilk zamanlar her tuvaletten sonra batikonla pansuman yaptım benim çok fazla dikişim vardı 30 günde iyileşti