31 aylık bebeğim bizde aynı durumdayız bağırış çağırış uyku uyutmak için 2 3 gündür bir taktik buldum odasında perdeyi açıp dışarıyı gösteriyorum bak karanlık oldu ay geldi uyicaz kalkcaz aydınlanacak güneş gelicek diyorum sonra o gün napıcaksak onu söylüyorum mesela uyuyalım kalkalım güneş gelsin aydınlansın parka gidicez yada şu oyunu oynicaz boyama yapıcaz şu kişi gelcek şuraya gitcez gibi gibi en azından ağlamıyor muhabbete başlıyor sonra ikna oluyor ama tabi öğle için bende daha bir çare bulamadım o yüzden uyumuyorsa salıyorum bu dönemde çocuklar benim dediğim olucak ben bir bireyim farkındalığında oluyorlar kontrol ihtiyacı duyuyorlar yani