Gündüz bir şekilde dikkatini dağıtabiliyorum ama gece belli bir saatten sonra yanında emzik gibi meme ağzında uyuyoruz. 2 kez bırakma girişimim oldu biri sirkeyle biri sabır taşıyla 2-3 gün emzirmedim ama geceleri o kadar krize girdi ki içim parçalandı sabah kıyamadım yine başa döndük. Sonra dedim pat diye kesmek olmaz çocuğa travma olmasın 26 aydır aralıksız emiyor nasıl hemen bıraksın çok üzülür diye düşündüm önce geceyi bırakayım dedim ama henüz ona da cesaret edemedim. Çok mu büyütüyorum kafamda, vicdanımı duygularımı biraz arka plana mı atmalıyım bilmiyorum nasıl halledicez bu sütten kesmeyi ya ? 😓
Bi de her görenin bıraktır artık büyüdü demesi de cabası…. 😤