Kızlar isyan etmiyorum ama gerçekten çok yoruldum bunaldım. Her dakika ağlıyor, memnun olmuyor, kıyafetine nokta damlasa çıldırıyor, küçücük ipler görse söktürene kadar ağlıyor, bu kezde yırtılıyor sökülüyor ona ağlıyor, hicbi kıyafeti beğenmiyor giymek istemiyorum diye ağlıyor, bugün misafirliğe gidecektik 3 saat boyunca kıyafet giydirmeye çalıştım en son artık ikna edemedim ve gitmedim külotla gitmek istiyormus. Ne dediysem, ne yaptıysam asla ikna olmuyor birkac kuzenim geldi onlar denedi hiç bi kıyafeti istemiyor ağlaya ağlaya nefesi kesiliyor. Yemek yerken de böyle alıp yere döküyor, parçalayıp atıyor sürekli ağlıyor, uyutmaya çalışırken de sakızla uyumak istiyor bunun için saatlerce ağlıyor sakinlestirmeye calistikca daha cok agliyor. Dışarı çıkıyoruz orda bisey görüyor yerlere yatıp tepinerek agliyor, vuruyor ısırıyor daha çok sayarım asla memnun değil sürekli sinirli inat hırçın gerçekten artık psikolojik olarak iyi değilim annelikten çok yoruldum 🥺🥺🥺