Brcylkn 6 günlük bebeğim var, gibek bağı baya kurudu, bugün farkettim ki göbek deliği kısmında hafif kan var normal midir? Ne yapmalıyım?
Aseynaa Hiç korkmayın benim oğlumda da oldu ama eğer sürekli ve fazla kanama olmasıysa sorun olmadığı söylendi sonra dpktora sordum o da K vitamini eksikliğinde olabilir ama aşısını yaptık dedi iki üç gün hafif damla damla kan oldu ama başka olmadı
Brcylkn Aseynaa göbek bağı düşünce mi kanama oldu düşmeden mi, benim kızımın daha göbek bağı düşmedi de
_niserma_ Benim kızımda da oldu 5. Gün kordonu düştü bir hafta sonra gibi de üst üste 4-5 kere kanadı. Ilk hastaneye gittiğimizde %75 alkolle temizlediler daha sonra tekrar etti kendi doktorumuza gittiğimizde kurumuş kanlı olan kısmı temizledi sonra bir daha yaşamadık. Yenidogan bebeklerde genelde görüyoruz korkulacak bir şey değil dediler bana da
Fatma17 Aseynaa benim kizimnda öyle düştükten sonra az bişey kan gelmişti ilk kızımda hiç yasamadm böyle bişey