ballisutt pearlmomy torun sevmeye … sadece sevecek.. telefonun şarjına kadar bana diyor tak diye daha ne diyim ki ben.. o sadece oturduğu yerden torunu sevecek hadi tek bunu yapsa yine başım üstüne ama üstüne yukarıda yazdıklarım gibi her şeye karışıyor, laf sokuyor
benimoglumukurtarinesraa ballisutt yarın her fırsatta bebeği üstüne at bı iş yapma git uyu reels kaydır bakalım bu sefer ne yapacak
pearlmomy ballisutt o zaman bebeği aldığı zaman iş yapma koy kafayı yat.kimse senden daha yorgun değil
ballisutt Minel-inannesi Ah işte yapabilsem. Ben sinir olunca direkt suratıma yansıyor asla şakayla karışık yanıtlayamıyorum. Bir de o an şok olduğum için yanıt veremiyorum🥺
mariyam ballisutt canım sen sakin kalma karşılığını ver tepkini göster ve kendi evinin kurallarını göster
ballisutt mariyam bugün başlıcam tepkilerime sabah bebek uyuyordu tuvalete girdim hafif sesler çıkardı Benim kaynana koşa koşa yatak odasına Hemen tuvaletten çıktım aldım kucağından emzircem dedim Yatak odasının kapısını kapattım.
hmnrc ballisutt Lohusalık emzirme bitene kadar devam eder 40 günle sınırlı değildir. Ve lohusa depresyonunun tek nedeni kaynanalardır. O kadar da net. İyisine düşeni Allah daim etsin.
ballisutt hmnrc O kadar doğru söyledin ki.. 60 gündür çok iyiydi hiç depresyona falan girmedim. Ta ki kaynanam gelene kadar…
ballisutt metomom var torun sevmeye diye geldi hiç ısınamadım cidden yaptıklarını iyi tarafından bakmaya çalışıyorum ama olmuyor. gitsin artık sabahın köründe yatak odama giriyor müsait miyim değil miyim sormadan
GezginPaNDa ballisutt Evet ama bunlar 10 gün daha sürecek . Sonuçta eşiniz iyi bir insan, onun hatırı için katlanabilirsiniz . Sonuçta kayınvalide gittiği zaman eşinizle baş başa kalacaksınız.
TerazivedevrN ballisutt ayyy biliyorum o postuna da yazmıştım gelmiş kayınvaliden gözün aydın 🥲 Tepkini göster direkt yüzüne yüzüne hiç alttan alma vallahi o zaman da demiştim 2 aylık bebeği olan birinin evine yatıya gelinmez gelinse de hizmet beklenilmez , yapılana laf söylenilmez gerçekten edepsizlik cahillik bunlar ya . Bırak yapma vallahi bir gün yemek yapma yorgunum de hastayım de kalksın senin yemeğini beğenmiyor ya kendi yapsın . Bırak iş yaptır ya . Al bebeğini kapat odaya kendini bebeğin uyurken sende uyu . Bebeği emzirip verme eline etkinlik yaptırmam lazım de hafıza kartları vs göster . Ve en sinir olduğum şey görüntülü arama konusu de ki doktorlar uyarıyor zararlı ekran maruziyeti olmaması lazım telefon göstermiyoruz sende gösterme
ballisutt TerazivedevrN ya sorma canım geldi… artık hep tepki göstericem yoksa bunalıma gireceğim. Bugün çok büyük terbiyesizlik etti sinirden elim ayağım titredi eşime de dedim ya eşyalarımı toplar giderim ya sen konuşcaksın ya da ben dedim. Ben konuştum eşim normalde annesine bir şey diyemez sonunda o da dedi kızdı annesine dikkat edeceğini söyledi bakalım inşallah dikkat eder.
TerazivedevrN ballisutt harika eşinde onaylıyorsa eğer çok iyi bu . Gün içinde de sen göster tavrını boş yapmasın artık
seros3535 ballisutt Allah yardımcın olsun bende o sabır yok bir yere kadar yatak odası ve parmağı ağzına soktuğunda sinirler geldi zaten bana o an ben kendimi senin yerine koymaya çalışıyorum olay çıkartırdım birincisi yatak odamda işi yok heleki izinsiz orası benim mahremim ikincisi 2. Aylık bebeğe sarımsaklı yoğurt vermek nedir bide parmaklarıyla mikrop eşinizle konuşun ya edebiyle otursun yada gitsin bebekli evde bukadar kalınmaz zaten
ballisutt seros3535 ya bu ne ki dün söylediği şeyler gerçekten eşim olmasa kovucam evden yeminle Allahım ıslah etsin kendisini…
visneli_turtam ballisutt birincisi emzirirken susamak çok normal,bende çok susuyordum , ikincisi de müsade etme fazla karışmasına,hatta sen onu bezdir 😀biran önce gitsin diye,birdaha da öyle uzun kalmaya gelmesin.Gerekirse iş yaptır, yardıma ihtiyacım var diyerek
mamalika ballisutt zaten şu gelenlerin bebeği ver sen işini hallet lafına sinir oluyorum. Ben işim gelenler tarafından yapılsın ben de rahatça bebeğimle ilgileneyim istiyorum 🥲