kelebegiminannesiyim aynenbenim 18 ayda sabahları vermeyi bıraktım sadece gece 1 defa içiyordu. 20. Aydan sonra da gece vermeyi de bıraktım
sadeturkkahvesi11 aynenbenim benim kızım 14 aylık ek gıdaya başladıktan sonra zaten mamayı gündüz çok az içmeye başlamıştı gece 3 saate bir içiyordu düzenli olarak ama son bir aydır bazen gece hiç kalkmamaya başladı sadece uyumadan önce veriyorum şu anlık yani günde bir maksimum iki kere içiyor kendi kendine bırakacak sanırım
yavrukurt_ kelebegiminannesiyim bırakma süreciniz nasıl geçti acaba benim de oğlum 20 aylık ve gece uykuya geçişte içiyor mama ben de bırakmayı düşünüyorum
kelebegiminannesiyim yavrukurt_ bizi çok zorlamadı canım çok şükür. Mamaya güvenip ne öğlen ne akşam hiçbir şey yemedi. O gün karar verdim zaten gece mama vermeyi bırakmayı. Gece açlıktan dolayı sürekli uyandı mız mızdı. O gün tüm gece ayağımda salladım. Diğer gün artık halsiz düşmüştü adım atacak hali yoktu diğer günler yemeğini yediği için gece zaten mamaya ihtiyaç duymamıştı
miniksincabim sadeturkkahvesi11 aynı ayda kızımla acaba kilosu boyu kaç doktor bana birakmam gerektiğini söyledi henüz erken gibime geliyor 🥲
lyla65 18 aylıkken bıraktı ama gece beslenmesini çok önceleri bırakmıştı ben biberondan kopmaz diye bir iki defa Süt verdim sonra sütü bardakla verdim ayran verdim kefir verdim bebe biberonu da mamayı da unuttu 😃
efnan-bebe34 aynenbenim ne kadar doğru bilmiyorum ama kızıma 1 yaşında bıraktırdım gece tam yağlı inek sütü vermeye başladım 19 aylıkken geceyi tam kestım gündüz hala süt veririm 26 aylık şu anda
efeninannesi4207 aynenbenim benim oğlan 3 yaşında hala içiyor bıraktıramadım ağlıyor süt verdim onu da içmedi ama günde 5 biberon falan içerdi şuan azaldı 2 bazen 3 içiyor nasıl bıraktıracam bilmiyorum
Bebislerhakkinda aynenbenim sizin için çok erken 2yaşa yakın bırakılıyor. Benimki 20aylik 2 ay daha kesin icirecegim sadece akşam ama
gokce3535 aynenbenim bence çok erken benım oğlum 13 aylık şuan 4 kez 180 ml içiyor yemek yedıgı halde şuan vitamin alması gerekıyor 2 yaşından sonra bırakmayı düşünüyorum bence doktorunuza danışın
dnzzynpmom aynenbenim doktora götürdüm 14 cü ayına yeni girmişti bırakayım mi diye sordum bırak bı faydası yok zaten yediklerinden daha fazla enerji alıyor şuan mamadan sadece %15 bile verim almıyor demişti bende tamamen kestim çokta iyi oldu şükür ondan sonra yemeğini azda olsa yemeye başladı mama içerken hiç yemiyordu çünkü karnını tok tutuyordu