Kızlar pglumun bayadır karnı agriyodu yaklaşık 1 aydirsa ishal kusma eklendi çok önceden karin ağrısı için gittiğimizde prebiyotik toz verdi neyse şimdi ishal.kusmada olunca doktora gittik iki üç tane şurup verdi kullandık iydi ama dün sabah karın ağrısı ile bu sabahda mide bulantısı ile uyandı bir türlü komple geçmedi acaba antibiyotik mi kullanmam gerekiyo ne yapsam acaba