Bir tek bende mi bu dert var acaba ya doğumdan sonra iştahım açık kesemiyorum zayıflamak istiyorum fazla kilolu değilim ama önceki kıyafetlerin haliyle olmuyor yeni birşey de alasım gelmiyor doğumdan sonra kendime çekildim iyice beğenemiyorum yakıştıramıyorum pantolon delisiyim aslında çok severim ama sıkıyor boğuluyor eşofman tarzı giyyorum ama içim de gidiyoe şıkır şıkır giyinirdim süslenirdim şimdi topuz ne bulduysam giy çıka döndüm🥹