Fundayavuz İyi akşamlar , çocuğum 2 buçuk yaşında sakin bir yapıya sahip yalnız bugün arkadaşımın çocuğuna hiçbir oyuncağını vermedi paylaşmadı koltuğa bile oturtmadı Herşeye benim diyor normal mi acaba bu yaş için böyle davranışlar ?
tastam Fundayavuz tabi ki normal. Çok uysal çocuk olması da iyi değil. Bırakın bazen de paylaşmayıversin
Seryy_ Fundayavuz Çokk normal benim oğlumda kuzenini çok seviyor sürekli gelsin istiyor ama gelincede elinden alıyor herşeyi🥲🫣
burcakyerturk Fundayavuz 50-60 yaşındaki insanlar 1 metrekare toprak paylaşamıyor 2.5 yaşındaki çocuk oyuncağını paylaşmasa nolur şaka bi yana ben oğlumu oyun terapisine götürdüğümde bana terapist çok normal demişti
burcakyerturk Fundayavuz anlıyorum sizi bana terapist zorlamayın sadece kardeşle paylaşırmısın diye söyleyin haksızlık yaparsa yapmasına izin vermeyin ama onun olan bişeyi paylaşması için zorlamayın demişti
gulaykayaa Fundayavuz benimki de tam 2 bucuk yasında oğlan bir tek benim ki böyle sanıyordum öceden böyle değildi son zamanlarda hiçbirşeyi paylaşmıyor hep ben hersey benim kafasında geçiçidir inşallah