Merhaba hanımlar bebeğim 21 aylık. Daha önce benden 1 kez gün boyu ayrı kaldı. Önemli bir sınav için il dışıma çıkmam lazım günü birlik sizce yanımda götürmelimiyim. Günü birlik olacak yanında daha mı çok yorulur. Anannesi ile çok güzel vakit geçiriyor normalde sizce ne yapmalıyım ( ayrıca emmesi devam ediyor )