YazCilegi ikisinide kullanmıyorum canım ama nuna rebl i denedik çok ama çok dar bebek içinde sıkışık kalıyor ki montsuz koyduğum halde incecik kıyafetle bile sıkıştı kaldı oturma yerinde ve 5 aylıktı denediğimizde.Ben de 360 derece dönüyor diye heves etmiştim ama yan pozisyonda sabitlenmiyormuş ve araç hareket halindeyken kesinlikle kullanılmıyormuş o şekilde o yüzden joie tercih ettik severek oturuyor rahat rahat