ronnie Ben hap kullanmaya başladım kırkımdan sonra şuan 19 aylık kızım. Vücuduma birşey taktırmak istemedim nedense ürktüm burda çok okudum yok kaydı, yok ipi kayboldu yok hamile kalmışım meğerse gibi. Tabiki her yöntemde risk var her türlü hamile kalan oluyor ama aklımda sürekli kaydı mı duruyor mu düşüncesi beni yorardı