Kızlar ilk defa yoğurt yapıcam her zaman kayınvalidem yapardı artık kendim yapmam lazım tutmazsa rezil olurum acil yardımm😅 3 lt. Sütün yarısını yoğurt yapıcam yarısınıda kızıma içirmek için ayırıcam. Şimdi kaynattım üstten köpürterek kaynadı kızıma içireceğim kadarını ayırdım. Geriye yarısı kaldı şimdi soğumaya bıraktım. Sütün yanında hazır yoğurt mayası vardı. Mayanın üzernde 5 lt kadar süt mayalanır yazıyor hepsini mi katmam lazım nasıl ayarlicam ki tencerede yaklaşık 2 lt süt var ortalama. kaymağını almak için soğuduktan sonra bızdolabına atıcam kaç saat bekleteyim? Bekledikten sonra kaymağı alıp ılıktan biraz sıcak hale getiriceğim galiba değilmi sonra mayayı ekleyip bir gece bekletiyormuyuz? Maya çok olunca ekşime oluyor diyorlar doğrumu?