defneaylin 2005li yıllarda nasıl bir kalitesi vardi anlatamam çoğu kişinin pazardan giyijdigi dönemde zara kalitesindeydi. Herseyin kumaşı kalın ve renkleri modelleri orjinal oyle guzel parçalardi ki .çocuktum her bayram lcw gideceğiz diye hayal kurardım o derece