Öncelikle oğlumun çişli bez sayısı günlük 4-5e düştü çok daha fazlaydı şuan 5ay15 günlüğüz.Doktora sorduğumda rengi koyu olmadığı sürece sıkıntı yok demişti ama eskisi gibi dolu değil .Terle atarsa çişli bez sayısı azalması normalmiş şuan Antalyadayız ve hava çok sıcak sadece zıbınlada olsa oğlum terliyor.Sütümü sağıp yeterli mi diye sağmak istedim sonrasında biberonla teklif ettim ama öğürdü uzun zamandır vermemiştim bu şekilde ve biberon emmeyi unutmuş,sağdığım zaman nasıl verebilirim ya da kaşık mama tarzı bişey mi alsam sütümün az olduğunu düşündüğüm zamanlar için çok kararsız kaldım 🥲