ayyolcu2343 Bir yere başvurmamız şart Mı kendiliğinden yatıyoru mu ben önceden başvurdum şubatta 300 TL yatmış çekmedim acaba o 300 5000 olur mu
yagizatlas ayyolcu2343 o değil e devletten doğum yardımı yazıp uygulamaya gidip başvuru yapın eğer çocuğunuz 2025 doğumluysa
Annemkuzum12 yagizatlas merhabalar 3.cocugumu mayis ayinda dogurdum Basvuru yaparken sadece yenidoganin bilgisini girdi esim Diger 2 cocugun da bilgilerini girmek gerekiyormuydu acaba 3 cocuk oldugunun anlasilmasi icin
ayyolcu2343 yagizatlas ebet 2025 Şubat doğumlu doğum yardımı yazıyorum ama sadece beyaz ekran çıkıyor
yildizztozu Annemkuzum12 bende en küçüğün bilgilerini girdim zaten sistem de gözükür kaç çocuk olduğu
yildizztozu Annemkuzum12 başvuru sonuçları kısmına girince hata veriyor ama başvuru yaptığımız yer den bakabilirsin taleplerim kısmından