asel_mother Bebegime bebek bezleri çok iz yapıyor sizce ne yapmalıyım ? Kırmızı izler oluşuyor fazla sıkı da bağlamıyorum ama neden böyle oluyor
Elfgrn asel_mother Ben bezi değiştirmekte buldum. İlk 2 ay olması lazim sleepy kullandım baktım sürekli iz yapıyor birde idrar çok kokutuyordu. Bedenini büyüttüğüm halde değişmedi durum mecbur değiştirdim. Molfix kullanıyoruz şimdi diyorum keşke baştan bunu kullansaydım onca zaman eziyet çektik kızımla
ebruuyildizz asel_mother 4 ay’a kadar molfixden çok memnundum şuan beş aylığız son bir aydır bacak kısımlarında lastik izleri oluyor fazla kızarıyor ama bel kısmında sorun yaşamıyoruz değiştirsem mi bilemedim. Bebeğimin bacakları tombul başka markaya geçsem yine aynı sorunu yaşarmıyım bilemiyorum 🤷🏻♀️
asel_mother Elfgrn bende ilk zaman Sleepy kullandım çok iz yaptı bir büyük bedene geçtim yine yaptı şuan molfix kullanıyorum yine yapıyor bir üst beden kullanıyorum yine oluyor krem de sürüyorum ama çözüm bulamadım bir türlü
asel_mother ebruuyildizz bende aynı şekilde molfix iz yapıyor 4 beden 9 16 kg olanı kullanıyorum iz yapıyor bğe beden büyüğü halbuki ne kullansam bilemedim bende
nurelllaaa Bizde de oluyor ya maalesef, 5 aylım bacakları tombul kızımın 😂 içindeki lastik kısmını söküyorum çareyi onda buldum 5 numara kullanıyoruz zaten molfix başka marka denemedim zaten sleepy küçük diyorlar o yüzden de hiç girmedim o işe
asel_mother nurelllaaa evet sleepy küçük bide çok iz yapıyor iç lastikleri sökünce iz olmadı mı birdaha peki çişi çıkıyor mu dışarıya
surprizbebe asel_mother bi de çok sıkı bağlıyorsun demek ki.bant araları açık olsun. Bi de mesela ben goon kullanıyorum 3 numara birden sıkmaya başlayınca bacaklarını bantları goon yazısının hizasına değil de daha yukarı yapıştırmaya başlamıştım. Böylece bacak payı artıyor iz olmuyor
sinem_93 Bende aynı durumdan muzdaribim bi çözüm bulamadım. Sleepyle başladım molfix e geçtim yine aynı şimdi sleepyden devam ediyorum ama içim rahat değil. 3 aylık bebeğe 4 numara kullanıyorum yine iz oluyo maalesef.
asel_mother sinem_93 evet ya çok kötü bir durum çocuk kendini rahat hissedemiyor bide izleri görünce üzülüyorum bir çözüm bulmadım bende büyük kullanıyorum yine aynı pudra mu kullansak acaba faydası olur mu ki
nurelllaaa ebruuyildizz hayır olmuyor zaten idrar taşmaz geceleri değiştirmiyorum hiç ona rağmen taşmıyor büyük tuvalet de hiç öyle taşmadı hemen değiştiriyorum iz olmasından da taşarsada yıkanınca geçer diye düşündüm
asel_mother surprizbebe sıkı bağlamıyorum aslında bebişimde azıcık tombik hemen iz oluyor anlamış değilim
surprizbebe Kitsu bilemiyorum kimseyle karşılaştırmadım ama benim kızım yaklaşık 7 kg. 4 bedene geçtik