İlk hafta bebek ağlıyorsa sebep %99 açlıkmış. Gaz diye düşünüp benim gibi hataya düşmeyin. Ağlıyorsa açtır, emzirdiniz halen doymuyorsa henüz süt tam gelmeye başlamamış olabilir. Ben ilk hafta mama da verdim meme de şimdi bi aylık mamayı kestim. Süt hemen inemeyebiliyo