ilaydauras Bebeğim 42 günlük memedeyken emerken birden ağlıyor durmuyor gün içinde sürekli emmek istiyor sonrasında ise yine huzursuz uyumuyor uyutuyorum bakıyorum 10 dk sonra uyanmış acaba doymuyor mu sebebi be olabilir
ftm06 ilaydauras ama gaz olsa emmez ki diye biliyorum. Doymuyor olabilir mama denediniz mi benimde öyleydi bırakmıyordu bırakınca ağlıyordu mama içince susup uyuyordu doyuyordu çünkü
Bebegimm1 ilaydauras bezleri nasıl ele aldıgınızda hafif ağırlık var mı idrarına bakıp anlayabilirsnz ama bi deneyin mama aç olup olmadıgına emin olursunz aç değilse gazı vardır yada bulundugu ortam sıcaksa ondanda uyumaz havalar ısındı kendinz gibi giydirebilrsnz fazla giydirmeyin sıcagı sevmiyor bebekler
ayseguloget ilaydauras canim bende o gunlerde ayni seyi yasiyordum oglum doyuyordu bilemem her vocuk farkli ama misal acmiki diye mamada verdigim oldu yine uyumuyordu temas istiyorlar bebekler ilk 3 ay dunyaya alismaya calisiyorlar 5 haftalik ataklari ve 8 haftalik ataklari var bebeklerin bende su an 8 haftalik atagini yasiyorum yine kucak istiyor belirli saatte☺️ bol bol emzir emzirelim
ilaydauras ftm06 denemedim denemeyi Düşünüyorum çünkü yemi Doğan uyuması gerekir nerdeyse gündüz hiç uyumuyor
ilaydauras ftm06 gazını her beslenme sonrası çıkarıyorum kakasını da yapıyor günde 3-4 kere anlamadım
ilaydauras ayseguloget emziriyorum aslında her istediğinde veriyorum ama memede ağlıyor uyumuyor napcağımı şaşırıyorum