Benim Kızımda 2,5 aylık ılk başta bende mama ve mem gittim . Kızım 1 ayın sonunda mama almamaya başladı diliyle hep itti istemedi onara sütümde geldi. Bende emzırıyorum sonra ben grip oldum bi an göğüslerim yumuşadı gibi oldu. Mama vermeye çalıştım yine almıyor sağsam belki 30 cv çıkar tek göğüsten bellide oda çıkmaz ama kimse sorsam. Yeter diyorlar yeter mi sizde kakasını cısını yapıyor her bezi çişli. İçim rahat degıl çok sık uyanıyor sık sık emiyor . Kızım sizce doyarm ?