kaandurumoms benim bebeğim 8 aylık ama ev şuan 22.5 derece pijama üzerine ince bir battaniye ile uyutuyorum yenidogan zamanida normal tulum üzerine battaniye örterdim sizin evin ısısı biraz yüksek bir doktor da duymuştum arkadaşında dediği gibi biz ne giyiyorsak yenidogan da 1 tık fazlası olmalıymış