Kızlar bugün bebeğimin boğazına birşey kaçtı sandım kilitlenmiş bir şekilde nefes almadan bana bakıyordu. O kadar korktum ki dizlerimin bağı çözüldü allahım o duyguyu hiçbir anneye yaşatmasın. Parmağımı boğazına attım çıkarayım diye ama birşey yoktu. Parmağıma da çok çok az bir kan geldi iğne başı kadar. Damağını mı tahriş ettim boğazını mı bilmiyorum ama çok korktum. Birşey olmamıştır değil mi boğazına? Şu an iyi uyuyor. Çok korktum ya çok 😪