selamunkavlen ben toplanmaya 1 ay önceden yavaş yavaş başlıyorum. mutfakta fazla olanları koliliyorum işime yaramayacakları, nevresim vs onlarında fazlalıklarını kaldırıyorum taşınma zamanı işimi kolaylaştırıyor. Marketlerde koliler oluyor rica edip ayırttırabilirsiniz düzgün olanları ayırıyorlar, çuval çok işe yarıyor ben yastık yorgan perde çuvala koymuştum baya bi toplamıştı hurcumda vardı ama mesela 10 tane hurçtansa 4-5 tane büyük boy çuval iş görüyordu. Fırından ekmek kağıdı almıştık tabak bardak çoğunu onlara sarıyorum. Gazete de olur. Büyük eşyaları taşımacılar sarıyor zaten , bunun dışında aklıma başka da bişey gelmedi şuan . Ha bi de eşyalarımın çoğunun kutusunu atmadım ben taşırken aynı kutularına geri kaldırıyorum