papatya0909
İlaç alerjisi olabilir. Acilde yapılan iğne (kortizon/antihistaminik gibi) bir süre belirtileri baskılamış ama etki geçince belirtiler tekrar başlamış olabilir.
Mutlaka yeniden hastaneye götürün.
Alerjenin ne olduğu araştırılmalı. Yeni bir ilaç, yiyecek, böcek ısırığı, temasa geçen madde var mı diye