denizdeniz1 https://mutluresim.com/images/2025/05/23/1SF0sV Kızlar bi bakar mısın oğlum 10 ay 6 günlük inanılmaz huysuz son 1 aydır sürekli ağlıyor süreklii dişleri böyle olmuş sizce geliyor mu ne zaman çıkar
12425 denizdeniz1 Bizde çok zorlanıyoruz zeytinyağı ve karanfil karışımı görmüştüm denemenizi tavsiye ederim. Biz biraz faydasını gördük 🌸
trkmn06 denizdeniz1 evet diş oğlum da üç hafta önce böyleydi on gündür çıktı iyice dişleri ama çok sızlandı acısı çok oldu
denizdeniz1 Hepsini denedim hepsini tetagil aldım dentigel aldım hiç biri işe yaramadı zeytinyağı karanfil de denedim soğuk şeyler de verdim ama yok hep ağlıyor çok huysuz ve iştahsız
denizdeniz1 Bende veriyorum uyutmadan önce günde bir kere yarım çay kaşığı ama ilaç diye de içime sinmiyor verince biraz rahatlıyor sanki inlemesi kesiliyor çok zor ikilem bu ya versen bi türlü vermesen bir türlü zarar verir diye de korkuyorum