ayseguloget kızlar oğlum 2 ay 3 günlük sağlık ocagina aşi icin 3 gun once gitmistim tartıldı birde bugun ozel asi icin gittim yine tarttim sadece 3 gunde 20 gr almis normal mi 🥹
aleyyyyyyy ayseguloget o aylarda günlük 20 30 gram alması beklenir ama her bebeğin gelişimi farklı tabiki doktorunuzun ya da hemşirenizin ne dediği önemli
merilla1 ayseguloget bizim bile sabahtan akşama kilomuz değişiyor bebisleri aydan aya tartmak daha sağlıklı doktor kilosu iyi diyorsa hiç dert edinme 🌸
ayseguloget aleyyyyyyy evet bende onu taktim 90 gr almasi gerek 3 gunde kilo alimimiz gayet iyi cok sukur ama 3-4 gundur geceleri uyandirmiyorum uyanmasini bekliyorum 6 saat uyuyor emmiyo o etkili olmus olabilirmi ki
didoece Ya bazen almıyor bi kaç gün sonraki gün iki katı alıyor o sebeple aydan aya tartmak daha sağlıklı olur. Gün gün belli olmayabiliyor
ayseguloget didoece ben her gittigimde tartiyorum ilk 10 gunum benim ememedigi icin az kilo aldida taktim onu kafama kaldi oyle takinti halimdeyim
ayseguloget suheyla92 oyle tabi insan kendine dert ariyor surekli 😂 haftaya bidaha gidicem bakalim 1 haftada ne kadar aliyor normalde 10 gunde yarim kilo aliyordu 18 gunde 800 gr falan aliyordu
didoece ayseguloget takmayın hiç inanın açığı kapatıyorlar. Sık emsin yeter. Bizimkinde yok sarılık yok red yok bilmem ne başlarda 400-500 gr anca aldı sonradan bir kilo falan aldı açığı kapadı ama çok sık emzirdim. Şimdide yine red var ama olsun napalım bitmiyor bu delilik😂
didoece ayseguloget takmayın hiç inanın açığı kapatıyorlar. Sık emsin yeter. Bizimkinde yok sarılık yok red yok bilmem ne başlarda 400-500 gr anca aldı sonradan bir kilo falan aldı açığı kapadı ama çok sık emzirdim. Şimdide yine red var ama olsun napalım bitmiyor bu delilik😂
suheyla92 ayseguloget hedefinizi dusurum cunku haftalar gectikce kilo alim hizi yavaslayacak ve hedefiniz kilo olmasin her bebek farkli oluyor yani atiyorum bu hafta almamis diye biseylere abanmayin saglikla buyutun bebisinizi 🙏🏻
GezginPaNDa ayseguloget yani bu çok hassas bir durum . Çocuk diskilama öncesi mi tartıldi sonra mı tartildi bu bile kiloyu etkiler
ayseguloget didoece red nasil oluyor ya benimki gecen hafta memede agliyordu surekli ben uykusu oldugu icin ağladığını düşündüm ama o sekildemi red acaba
didoece ayseguloget evet red o oluyor özellikle de atak döneminde oluyor. Ama geçici oluyor siz sabredip yılmadan emzirmeye devam☺️