Superisi Kizima, 4.5 aylikken kakasinda kan gormem sonucu sut alerjisi teshisi konuldu ve diyete basladim. Onceden baska belirtiler de vardi tabi. Henuz kan ilacina baslamamistik o zaman. 1 kez kan gordum ve doktor diyete baslatti. Bir daha kan gormedim. 2 hafta sonra kan ilacina baslayinca ist iste 2-3 kez kan gordum. Doktoruna sordugumda, kan ilacinin yapabilecegini; simdilik kullanmamami soyledi. İlaci kesince yine duzeldi. Baska bir arkadasima da kan ilacinin kakada kan yapmasi sonucu alerji deyip, diyete baslatmislardi. 1 ay sonunda duzelme olmayinca, kanin ilactan kaynaklandigini dusunup kesmisler ve sorun duzelmisti. Yani kisacasi, kan ilaci da kakada kan yapabiliyor. Baska belirtileriniz yoksa, alerjiden degil ilactan kaynakli oabilir buyuk ihtimal.