19.05.2025 tarihinde doğum yaptım e devletten doğum yardımı parası için başvurmak istedıgımde yatırılcak tutar 300 tl olarak gözüküyor 5000 tl yatması gerekiyordu bu karar yürürlüğe girmedi mi bilgisi olan varmı?
