smileylaylom 4 aylık bi bebeğim var gaz çıkarır gibi omzumda uyutuyorum sonra yatağına koyacağım an sensör var galiba uyanıyor. Uykusu var ama yatakta uyanıyor. İlk önce ayakları sonra başını da koyuyorum ama başka yöntemleriniz varsa dinlerim
mitolojiii_ smileylaylom ellerini sarıp uyut yani kolları hareket edince benim bebeğimde uyanıyor bizde 4 ay 10 günlük olduk
balkizlar smileylaylom valla bne çözüm bulamadım ayağıma koyuyırum uyuyunca doğduğundan beri.. 9 aylık hala alışmadı yere kpyunca hemen uyanıyor
smileylaylom mitolojiii_ kundak yapıyorum ama istemiyor artık tek kolunu yapıyorum bi süre sonra hiç kundak yapmicam sıcak geliyor ona da ağlıyor bizimki de 4 ay 13 günlük de ben düz 4 ay yazdım 😅 yavaş yavaş uyku eğitimi vereyim kendi kendine uyusun dedim çünkü bi video denk geldi instagramda karşıma desteksiz uykuya hazır bebek miydi neydi yavaş yavaş desteklerini azaltıyorum da
benseninanonim bazen ben de besige koydugum anda uyaniyor aliyorum geri uyutuyorum bazen bunu 2-3 kere tekrarliyor ama en sonunda uyuyor sabirli olmak lazim ve bu surecte uyudugu odadan disari cikarmayin
smileylaylom benseninanonim yok çıkarmıyorum ama gece emmek için kalktığımda çok sabırlı olamıyorum benim de uykum olduğu için
benseninanonim smileylaylom acikcasi bazen benim de sabrim son noktaya geliyor ama yapacak bi sey yok🥲 son gunlerde gece saat basi uyanmaya basladi mesela yat kalk yat kalk mal gibi oluyorum icimden o daha kucucuk bi bebek diyorum anca oyle sakin kaliyorum😅
smileylaylom benseninanonim bende öyle yapıyorum ya da eşime sen biraz pışpışlasana ben bi su içeyim diyip odadan çıkıyorum
smileylaylom bakkalemzigi beyaz gürültü, kolik müziği, pış pış hepsini denedik uyutuyorum sıkıntı yatağında yattığında uyanması hatta bazen gözleri kapalı huysuzlanıyor
smileylaylom balkizlar hiç sallamadım gazını çıkarırken uyuyakalıyordu alıştı öyle uyuyor bi de yarım kundak+ emzik var. Şimdi yarım kundağı tek kol yapıyorum zaten bi iki gün çok sıcak olacakmış istemeyebilir bi de ilk fırsatta kolunu hemen çıkarıyor pek sevmiyor 😅 sıçrayınca korkuyor diye kabul mü etti naptı 🤣emziği de vermicem uyuturken eliyle çıkarıp ağlıyor. Veriyorum aynı şekilde hemen çıkarıp ağlıyor 😁
balkizlar smileylaylom ben de sallayarak uyutmuyorum da kucağımda uyuyor ayağıma koyuyorum öyle uyuyor yoksa uyanıyor illa temas istiyor yani ayak daha rahat geldi