Arkadaşlar, 13 ve 7 yaşında kızım, 11 aylık oğlum var. Bunların içinde beni psikolojik olarak bitiren, tüketen 13 yaşındaki kızım. Kızımın dersleri çok iyi ama asla anlaşamıyorum mesela ben bebeği emzirirken 7 yaşındaki kız kardeşi ile asla ilgilenmiyor, 7 yaşındaki kızım dün gece ağlıyordu, bende en ufağını emziriyordum, büyüğü ise odasındaydı, Whatsapptan yazdım kardeşin ile ilgilen geleceğim, yok bakmadı. Whatsapptan arama yaptım yine cvp yok, bebeği uyuttuktan sonra odasına gittim baktım ki arkadaşı ile WhatsApp üzerinden yazışğyor. O sinirle aldım tableti elinden. Bunun dışında hem babası hem ben arkadaşlarının evine gitmemesini, proje ödev vs olursa okulda ya da kütüphanede halletmesi gerektiğini bunlar da olmazsa arkadaşlarını annesi beni araması şartı ile bizde yapmaları gerektiğini konuştuk, bizi tamam deyip ertesi gün kütüphanede ödev yapacağız diye saat konumuna baktığımızda arkadaşının evine gittiğini anladık. Bir konuda uyarıyoruz tamam diyor ama kesinlikle kendi bildiğini yapıyor, tamam derken bile alaycı bir şekilde diyormuş gibi hissediyorum. Artık sabrım kalmadığını bir sonraki yanlış hamlesinde vurmaktan korkuyorum çünkü sabrımın son aşamasındayım. Babamız öğretmen , ben memurum ve küçük hanım bizi küçük görüyor. Doktor boyunun en azından ⅚ cm uzaması için raporlu mama yazdı 6 aylık. Ramazan ayı içerisinde aldık 1 aylık hâlâ içmedi, liseye falan başladığında mamayı içmediğin için pişman olursun diye çok anlattım tamam içeceğim diyor ama sonuç olarak yine içmiyor. PDR okuyan arkadaşlarım ya da ergen anneleri ne yapayım, beni zorlamasından çok yoruldum, bugün yatılı lise kazanırsan gitmene izin veririm dedim, çok yoruldum. Kız kardeşine çok kötü davranıyor.