ayseayseasyse Merhaba, Murat Bey’e muayene olup memnun olan ya da olmayan bilgi verebilir mi? Yenidoğan oğlumu kendisine götürmek istiyorum.
Birhaziranhikayesi ayseayseasyse biz doğduğu günden beri Murat beye gidiyoruz, çok memnunum kendisinden
ayseayseasyse Birhaziranhikayesi iletişiö numarası vs veriyor değil mi doktor bey? Acil bir durumda direkt kendisiyle iletişime geçebiliyor muyuz?
gzmm4738485 ayseayseasyse asla memnun değilim oğlum yeni doğduğunda gittik ve sarılık az olmasına rağmen bize sormadan direk yatış verdi sallamadı bile bizi çok sinirliyim o doktora 🙂↔️
ayseayseasyse gzmm4738485 o durum özeldeki neredeyse tüm doktorlarda var maalesef. Doğum yaptığım hastanenin çocuk doktoru da aynı şeyi yaptı bize. Geçen hafta Murat Beye gittik ilk muayene için. İlgisi hoşuma gitti. Yarın kontrol muayenemiz var bakalım devam edip etmeyeceğimize karar vermedim daha
gzmm4738485 ayseayseasyse bilmiyorum ben hiç ama hiç sevmedim tavrını haraketlerini birşey sorduğumda ben cahilmişim gibi cevaplar verdi biberon ne zaman kullanabilirim demiştim hiçbir zaman gibi gibi bizim sorduklarımızı pek önemsememişti
ayseayseasyse gzmm4738485 anladım. Sizin deneyimizi de göz önünde bulunduracağım. Teşekkür ederim paylaştığınız için 🙏🏻