yildizligece öğretmenim hiç hakkımda şikayet oluşmadı ama oğlumun öğretmeni için 5 sefer şikayette bulundum ve okulda öğretmende soruşturma aldı. Öğretmen değiştirildi. Müdürü tanıyordum birisi şikayet etmiş gibi konuşuyordu. En son öğretmen gittiginde demiştim ben şikayet ediyordum diye öyle haberi olmuştu. Görünüyor olsa konuşurdu benimle şaşırmıştı hatta benim diyince