Taftafgiller Pazartesi randevu aldım çürümüş ortası büyük ihtimal kanal tedavisi dolgu yaparlar bebeğim 3 aylık emzirmede sıkıntı olur mu sadece anne sütü alıyor
Feyzosumunannesi Taftafgiller İğne vurulunca 2 saat emzirmemeniz gerekiyor diye biliyorum Ben de kanal tedavisi yaptırmıştım 2 saat emzirmedim ve ilk sütü sağıp döktüm. Siz önceden sağım yapın onu verirsiniz
Aram33 Taftafgiller hayır hiçbir sıkıntı olmadan emzirebilirsiniz. Bazı doktorlar ne olur ne olmaz 2 3 saat emzirmeyin diyorlar ama Dr osman gönül al da emzirebilirsiniz diyo. Ki sezeryanda çok daha ağır ilaçlar veriliyor ona rağmen hemen emziriyoruz
Taftafgiller Feyzosumunannesi Teşekkür ederim . Peki 3 saat arayla süt sağsam onları birleştirebilirmiyim
Taftafgiller Aram33 Haklısınız çok mantıklı ama kimisi emzirilebilir kimisi emzirilemez diyor kime inanacığımı şaşırdım doktora sorcam artık en mantıklısı da biraz süt sağmak