Allah askina bi benim mi cocugum boyle demekten dilimde tuy bitti. isyan da etmek istemiyorum cok uzuluyorum sonra ama artik cok yoruldum. Oglum 3 ay 18 gunluk sanki 5-6 gundur cocuk bozuldu allahim gece uykusuna gecerken kavga kiyamet. gunduz uyurdu simdi onu da uyumuyor. 2 saat ugrasiyorum uyutmak icin yarim saat sonra kalkiyor. tamam dursun uyumasin ama aglamasin bari. kucakta da durmuyor. kucakta ayakta hoppidi hoppidi istiyor. allah razi olsun annem geliyor sabah 11 gibi. aksam esim eve gelesiye kadar benimle duruyor. burda tek basina cocuk bakabilen her anneyi tebrik ediyorum gercekten cok zor. kendimden tiksinir oldum. dusa girmek bile ne buyuk luks oldu. o uyuyunca bana zaman kalsin istiyorum onda da dinleniyorum gunduzleri o uyurken bi seyler yapmak istiyorum kahve icmek olur bakim olur onda da bu sefer ben yorgun kaliyorum uykusuz kaliyorum. biz iki kisi bakamiyoruz valla ya da ben beceremiyorum. sutumu sagip bi hava almaya cikiyim desem biberonu red ediyor. sukur emiyor ama boyle disarida is guc olunca cok zor oluyor. ayni durumu yasayanlar varsa cozum buldularsa lutfen toplasalim yardimlasalim artik😭🙏🏻