sevcih Bebeğim 4 ay 20 günlük. Mama sandalyesinde oturmayı çok seviyor aldığım zaman ağlıyor ama acaba erken mi 1 dakika oturtup alıyorum ben de zarar vermeyeyim diye Siz ne zaman başladınız
birerkekbirkizannesii sevcih biz beşinci aya girdik beşinci ayın itibari ile doktorumuz istediği kadar oturabilir artık dedi ama benimki oturmuyor
babyyboy25 sevcih valla benimki de 4 ay 15 günlük kucakta falan oturmak istiyor kendini kaldırıyor mama sandalyesine oturtmadım ama kucakta arada oturtuyorum
sevcih birerkekbirkizannesii ya ben de haftaya başlarım o zaman uzun uzun. Karakter işte oturunca çok mutlu oluyo benimki de