kzynannsi Kızlar bebeğim 11 aylık hangi güneş kremini kullanıyorsunuz önerilerinizi bekliyorum lütfen 🙏
Kisirvetursu kzynannsi siveno kullanıyorum iki çocugumada cok araştırdım bence içlerinde en iyisi bu incia alacaktım hiç kimse tavsiye etmedi şuan için memnunum
ziyangilbihter durubebek_ 6. Aydan önce kullanılmıyormuş benimde 5 buçuk aylık kararsızım 6. Ayı beklicem sanırım 🥲
sevcih durubebek_ benim oğlum da aynı öyle, beyaz tenli doğrudan güneş teması olmasa da kızarıyor. Ama şuan zararlı diye bekledim seneye yaza kullanırım. Üstüne ince bi örtü atın şapka gözlük takın daha sağlıklı olur
durubebek_ sevcih sizin kaç aylık şapkasız çıkmıyorum da kol bacaklar ne olur akşam üzeri çıktığım halde kızardı benim kızım da beyaz öğlen güneşinde çıkmamda
hemsireemom Siveno kullanıyordum fakat yüzünde nokta nokta sivilce benzeri şeyler çıkarmaya başladı ondan beri sebamed kullanıyorum şuanlık bi sorun yaşamadım
durubebek_ ziyangilbihter bende bekleyeyim o zaman Temmuz da oluyor O zamana kadar da müslin örtü vs kullanırım zaten öğlen çıkmıyorum dışarı geçen güneşli diye akşamüstü sahile gittik hemen kızardı gölgede olsak da
asya24 Kızım 16 aylık geçen sene 6 aylık olduğunda başladım solenta kıds biraz yoğun eçve pütürlü yapısı var ama ben memnun kaldım
Rabiiul kzynannsi doktorum dermoskin ve bioderma önerdi dermoskin hassas ciltlere özel olduğu için onu aldım bioderma Trendyol yorumları hep donuk geldi şikayeti vardı