efnan-bebe34 Sol lob orta pol posterihorda 10×8,6 mm boyutunda yoğun hipoekoik solid nodül izlendi (TI-RADS 4, İİAB ile histopatolojik tanı önerilir). Raporda bu yazıyor randevu gününe var bugün raporlandı bilen yazabilir mi lütfen 🙏
mervekb efnan-bebe34 ben Haşimato hastasıyım, benimde boğaz sol tarafında nodül var ama ml vs bilgisini tam bilmiyorum bakıldığında nodül mü psodonodül mü tam anlaşılmamışti, 2 defa boğaz ultrasonunda bakildi daha önce. Benimkinde düzenli takip gerekiyor 6 aya bir, gerekli görünürse ileride patalojiye gitme durumu var. Eşim doktor uyanınca sorayım sizinkine dair ne diyecek.
dmlagnr Bendede aynısı vardı biyopsi yaptırdım temiz çıktı yüzde 95 i temiz geliyo zaten çok masum diğer kanser türlerine bakılarak boyutuda kucukms benimkine bakılarak korkma için rahat olsun
Demett_k dmlagnr benim annemde de var en son 2 sene önce gitmişti ufaktı. Ama bir daha kontrole gitmedi. Hep boğazında bişey var gibi olur özellikle sabahları. Bu tarz belirtiler varmı sizde de. Anneme git tekrar diyorun ama o kadar bıkmış ki hastane deme bana diyor🙄🙄
Demett_k dmlagnr boğaz ağrısı devamlı oluyormuydu peki ara ara mı.bir de herhangi bir tedavisi varmı. Annem bununla ilgili hiçbrişey kullanmıuo (Kusura bakmayın çok soru sordum ama)
dmlagnr Demett_k estağfurullah ne proplemi evet kuşum devamlı oluyodu çünkü benim nodukum çok büyümüştü artık ceviz kadar vardı dissrdan belli oluyordu tedavisini radyodrekansla tedavi oldum yani yaktirdim kurtuldum