Merhaba 2 yaşına henüz girecek olan bir oğlum var. Doğduğundan beri aklınıza gelebilecek her konuda çok zor bir bebekti. Gazdan tutun dişe kadar her şeyini dibine kadar yaşadık. Üstelik 9. ayda yürümeye başladı bir dakika yerinde durmuyor. Problemimiz şu. Ben yokken benim olmadığım bir ortamda çok iyi. Sosyalleşiyor, oyun kuruyor, kendi kendine oynuyor. 4 aydır çalışıyorum. Özellikle şu son hafta ben işten geldiğim an kendini yerlere atıyor ağlama krizine giriyor beni 1 dk oturtmuyor. Bugün artık bağırıp çağırdım sonra düzeldi. Ama problem ne çözemiyorum. Var mı aynı durumu yaşayan?