Bizde geçen hafta aldık nebulizator. Medikalde 100 TL idi. İki ilaç verdi doktor onu karıştırıp bir de bes CC serum ile cozeltip öyle verdik çok şükür geçti. Bronşit olmuştu oğlum. Sen şimdi ilk acile gkt hava versinler üç kere veriyorlar zaten sabahta medikalden alin ilaci da yazdır