emos2227 biz daha 40 günlüğüz ama bebeğim 20. Gün civarından beri 2 saatte bir verdiğimde hiç emmedi ya da biberonu istemedi sonradan üç saate doğru kendisinin acıkıp uyandığını ve o zaman verince karnını güzel doyurduğunu gördüm. Yavaş yavaş üç buçuk saate doğru gitmeye başladı kendisi acıktıkça uyanıyor. İki aylık bebişte 2 saatten daha fazla çok rahat durur bence acıkmadığı için emmiyordur. Bizim de prematüre olduğu için yoğunbakımdan çıkarken doktor ilk 3 ay 2-3 saati geçirme kesinlikle demişti ama acıkmadıysa ne yaparsam yapıyım istemiyor acıktıysa çok güzel emiyor çok şükür kilo alımı da güzel. Sonradan gittiğimiz çocuk doktoru da saat tutcam diye zorlama o ne zaman isterse o zaman ver yine de şuan üç buçuk saati geçirmemeye çalış zamanla süresi uzar dedi