momas Rabiiul aşkom sıcaktandır 2 kat giydirmişsin ben 15 gündür falan içine atlet giydirmiyorum istanbul çok sıcakk isilik olmuş💖
fdn25 Rabiiul benimde bebeğimin poposu böyle oldu ve doktor görünce direk bebeği çok mu giydiriyorsunuz diye sordu bence sizinde sıcaktan olmuş
Rabiiul momas gizememre İçinde atlet üstünde tişört var tek tişört giydirsem göbeği açık olsa üşümez mi
dnzzynpmom Rabiiul üstünü tek kata geçin saçınıda arkadan bağlayın sıcak kaynaklı saçtan dolayı terleme oluyor aynı zamanda enseside öyle olur
gizememre Rabiiul kuzu tek tişört değil kısa kollu zıbın altına şort giydiriyorum göbeği açılmıyor ya üşümüyor
betul97_ Rabiiul İsilik gibi duruyor havalar çok sıcak ben sadece zıbınla gezdiriyorum evde. Kıyafetleri biraz da kalın gibi duruyor terliyor olabilir
Rabiiul betul97_ camların hepsi açık sıcak olduğu için üşümez mi acaba tek kısa kollu zıbınla bırakayım o saman
hemsireemom Rabiiul sıcaktan olmuş da olabilir ama atomik dermatit bazı bebeklerde başlangıcı böyledir cilt kurumadan döküntü gibi başlayabilir takip edin sürekli