asel_mother Doğum dan sonra ve emzirme döneminde saçları dökülen oldu mu nasıl çözümler buldunuz acaba emzirme dönemindeyim 8 ay oldu hayla saçlarım dökülüyor 🥺🤷♀️ne yapabilirim kan değerlerime falan baktırdım kan hapı da kullanıyorum yaşayan varmı bu durumu
Pnar35 asel_mother benim de öyleydi gerçekten ağlayacaktım duştan çıkıp saçımı taradığımda öyle dökülüyordu ki kel kalıcam diye söylenip duruyordum eşime sonra kendiliğinden düzelmeye başladı 🙏🏻
Rabiiul asel_mother bakım yağı ve spreyleri kullandım hep daha azaldı ama saçlarım çok uzun kestirmedim kestirsem dökülme azalırdı muhtemelen
sumeyye_emre asel_mother aynı bende de durum böyle aşırı ama aşırı saçım dökülüyor 6 aylık bebeğim 2 aydır feci dökülüyo saçım resmen azaldı
soncahilbukucuu asel_mother doğumdan sonra folik asitleri d vitaminlerini vs takviye vitaminleri bırakmayın ben kullanıyorum hiç dökülmedi
asel_mother Pnar35 anladım düzelmesine sevindim benimde öyle yıkıyorum bir sürü saç dökülüyor tarıyorum bir avuç adım atıyordum kopuyordu resmen evin içi saç oluyor du kel kalıcam diye korkuyorum dökülme biraz hafifledi şu sıra ama dökülen yerlerde çıkmıyor sanırım azaldı saçlarım iyice oralara ne yapıcam bilmiyorum 🤷♀️
asel_mother Rabiiul anladım hangi bakım yağlarını kullandınız acaba benim saçlarım çok ince telli bide hemen belli ediyor kendini dökülünce falan
Emir-sMother Benim de çok döküldü sonra bebek saçlarım çıkmaya başladı zamanla kendine geliyor ben bir de kestirdim toparlandı düzeliyor merak etmeyin
asel_mother Emir-sMother anladım umarım düzelir ortadan döküldü bide insan kendini kötü hissediyor 🤷♀️
Rabiiul asel_mother benimde ince telli canım maleswf kötü yanı bu dökülünce belli oluyor Kızı uyutuyorum uyuduğunda resim atarım
asel_mother Rabiiul evet dökülünce belli oluyor gerçekten çok üzücü bir durum saçlarınız çok güzel görünüyor ama maşallah uzunluğu da güzel benim uzasada uçları falan inceliyor gür durmuyor 🤷♀️
Rabiiul asel_mother atacağım size onları düzenli kullanın uçları gürleştiriyor zayıf pasif göstermiyor normal fısfıslar ama düzenli kullanıyorum
Rabiiul Saçı komple onarım yapıyor benim saçlarımda çok kırık vardı uzadığı zaman çalı süpürgesi gibi dururdu bunlarla resimdeki gibi duruyor bide o resimdeki hali taranmamış topluydu saçım açıp çekilmiştim
asel_mother Rabiiul evet öyle çalı süpürgesi gibi oluyor kötü duruyor uzayınca da sizin güzel görünüyor maşallah
asel_mother sumeyye_emre inşallah geçer en kısa zamanda insanın morali bozuluyor ya saçı dökülünce normale dönüyor diyorlar ama benim de 8 ay oldu hayla dökülüyor 🤷♀️İnşallah düzelir